Prześlij sugestię

OKAY CRM 2.0

OKAY CRM 2.0

Opis

Producent Clix Software Sp. z o.o http://www.clix-software.com/

OKAY CRM to prosty w obsłudze program do zarządzania relacjami z klientami. Zwiększa wydajność pracowników, oszczędza czas pracy i wpływa na wzrost satysfakcji klientów. Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o Klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z Klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie.

OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

CRM dla małych i średnich firm.

Atrybuty:

Atrybuty stałe:
Dostępne wsparcie techniczne: (Kreator wdrożenia, zapytania mailowe, zdalny pulpit)
Polska wersja językowa interfejsu użytkownika:
Strona produktu: http://www.clix-software.com/pl_okaycrm.html
Uwierzytelniania użytkowników:
CRM: